Category : Motivation

of 6 pages

Travelog Kehidupan Abadi; Perjalanan Menuju Dewasa

by Roza Roslan

Travelog Kehidupan Abadi, Perjalanan Menuju Dewasa membenarkan saya berfikir dan merenung kembali sebagai seorang lelaki, ayah, dan insan yang sedang menuju kedewasaan yang hakiki. Ini adalah sebuah b ...

Read More

Please login to borrow the book.


Untunglah Malaysia Masih Aman

by Khairul Abdullah

Bersedialah untuk rasa ditampar atau diluku kepala apabila membaca tulisan dalam buku ini. Kalau rasa tak sanggup, baik tutup je buku ni dan balik tidur. Tak payah risau apa akan terjadi selepas ter ...

Read More

Please login to borrow the book.


Update Iman Laju-Laju

by Ahmad Damha

Jahanam Niat Mulia Timah Hamit cuti hari tu. Dia duduk saja-saja kat rumah.Badannya tak sihat, nak pergi kerja pun liat. Dah sangap tengok TV dari pagi, nak tidur pulak awal lagi, dia pun pasang lapt ...

Read More

Please login to borrow the book.


Yang OK Dan KO Dalam Ibadah Haji Dan Umrah

by Khair Abd. Salam, Zulkifli Khair

KO itu merujuk kepada tidak ada ilmu (jahil) ataupun dengan kata lain, mengerjakan haji dengan cara ikut-ikut sahaja yang seterusnya melahirkan pelbagai tingkah laku buruk di kalangan sebahagian darip ...

Read More

Please login to borrow the book.


of 6 pages